PDA

View Full Version : Petit'gguy Ver Grumpy Carebear



Squee
June 14, 2015, 5:32 PM
Fun little weekend build.

http://i.imgur.com/cNHJleu.jpg

http://i.imgur.com/Q6KEaVW.jpg

http://i.imgur.com/Y3WwQM2.jpg

http://i.imgur.com/kcG74t2.jpg

http://i.imgur.com/zxZmlTT.jpg

thwalker13
June 14, 2015, 7:55 PM
Haha, that is one cute little Bearguy Squee. Great job.

XXXG-01H
June 15, 2015, 2:15 AM
I think I'm gonna puke from all that cuteness! You know, since you made Grumpy Bear, you have to do the rest now, right? It's only fair!

Now you got me thinking of getting one of those little guys and doing an SF Giants version...

Zeta
June 15, 2015, 2:43 AM
I think I'm gonna puke from all that cuteness! You know, since you made Grumpy Bear, you have to do the rest now, right? It's only fair!

Now you got me thinking of getting one of those little guys and doing an SF Giants version...

You know what's funny? Someone on this forum made a Beargguy painted in SF Giants colors.

XXXG-01H
June 15, 2015, 4:48 AM
Can I see? :D

Zeta
June 15, 2015, 6:14 AM
Yeah... I... uh... forgot who made it.

tried42long
June 15, 2015, 7:38 AM
This looks really cute, dude. I love how that color and decal go so well with the cotton cloud. :D

windschnapper
June 15, 2015, 10:14 AM
Now that's a really cute bear you got there.

Dlinker
June 15, 2015, 11:18 AM
This is the cutest one of your work so far, haha. Love the cloud it's sitting on too.

Squee
June 15, 2015, 1:03 PM
Thanks guys! It was a fun weekend build, definitely recommend picking one up just to play with and customize.

@XXXG-01H: I really only wanted to make Grumpy, i know my friend AshleyBlitzen is making a bunch, she's already made a cheer bear.

thwalker13
June 15, 2015, 1:49 PM
You actually inspired me Squee. I added one to my HLJ Warehouse.

Squee
June 15, 2015, 8:36 PM
http://www.quickmeme.com/img/7e/7eab3f075e03695e2e5402574097567847dc3dc5cf85235d3b 35f150eb44584f.jpg

Dlinker
June 16, 2015, 10:44 AM
Makes me wonder if we should do a group build for it. My wife asked me if I can build and paint one for her using her favorite colors. Won't be a lengthy build for anyone and it's different from the norm.

thwalker13
June 16, 2015, 12:28 PM
Not a bad Idea. I have an idea already for mine. Damn you Squee! What have you done!?

Squee
June 16, 2015, 2:46 PM
Now i wish i bought the Family version. I kind of want to redo my Shmee Bearguy since my sister has the original one lol

thwalker13
June 16, 2015, 9:13 PM
I bought one for Amy a long time ago. It's still here. Been thinking about tearing it apart and painting it some how. haha

XXXG-01H
June 17, 2015, 5:27 AM
Not a bad Idea. I have an idea already for mine. Damn you Squee! What have you done!?


YAY, my first group build! Got an idea for mine too; actually wanting to do two, one for me and one for my neice. :)